رستوران های آنتالیا
نوشته شده توسط : تینا

رستوران هفت مهمت آنتالیا

یکی از بهترین رستوران های آنتالیا که بر روی تپه ای زیبا و سر سبز به نام کنی آلتی قرار گرفته و در میان مردم و گردشگران بسیار طرفدار دارد، رستوان 7 مهمت است.این رستوران غذاهای اصیل ترکی و خانگی را سرو می کند که طعمی لذیذ و متفاوت دارند و گفتنی است که کباب هایش بسیار معروف است.

این رستوران دارای چندین سالن تور کیش  رو باز و سرپوشیده است و چشم اندازی زیبا به شهر که گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند هر جا خواستند بنشنند و از غذای خود لذت ببرند. ساعت کاری این رستوران برای صبحانه، نهار و شام می باشد تا مهمانان در هز زمان بتوانند زمانی خوب را سپری نمایند.

 

 

رستوران هفت مهمت آنتالیا

 

رستوران هفت مهمت آنتالیا


رستوران آلپ پازا آنتالیا

 یکی از رستوران های محبوب و تاریخی آنتالیا، رستوران آلپ پازاست که در خانه ای قدیمی و عثمانی واقع شده است. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای مدیترانه ای، فرانسوی، ترک و مخصوصی می باشد. از ویژگی های این رستوران می توان به پخش موسیقی زنده، دو سالن غذاخوری روباز و پوشیده و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال رستورانی متفاوت هستند، رستوران آلپ پازا بهترین گزینه است.

 

 

رستوران آلپ پازا آنتالیا

 

رستوران آلپ پازا آنتالیا


رستوران پاتیو آنتالیا

یکی از رستوران های خوب و به نام آنتالیا که بسیار طرفدار تور کیش دارد، رستوران پاتیو است که انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی، ایتالیایی و ... را با بهترین طعم و کیفیت سزو می نماید. صبحانه این رستوران بسیار معروف است که اکثر مسافرین تور آنتالیا را به خود جذب می کند. گفتنی است پاستا و مارمالاد این رستوران نیز بسیار طرفدار دارد.

از ویژگی های این رستوران می توان به دو سالن غذا خوری روباز و سرپوشیده اشاره نمود که غذاهای کبابی را در قسمت روباز و دل انگیز سرو می نمایند. مسافرین عزیز که به دنبال رستورانی خوب و عالی هستند، رستوران پاتیو انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 

رستوران پاتیو آنتالیا

 

رستوران پاتیو آنتالیا


رستوران راما آنتالیا

یکی از رستوران های معروف و به نام شهر آنتالیا که در ساختمانی قدیمی واقع شده است، رستوران راما می باشد که منوی غذای آن شامل غذاهای اصیل ترکی، دریایی و بین المللی است. این رستوان در کنار دریای زیبای مدیترانه واقع است و تور آنتالیا شهریور 98 چشم اندازی زیبا از شهر آنتالیا دارد.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی با فضای آرام و کلاسیک هستند، رستوران راما بهترین گزینه خواهد بود.

 

رستوران راما آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: